2009. szeptember 4., péntek

Az én loftom

My loftwork







Aki régebb óta olvassa a blogomat, biztosan észrevette már, hogy mennyire szeretem a régi épületeket, bútorokat, tárgyakat. Arról is írtam többször, hogy igyekszem keverni a stílusokat, a különböző korokat képviselő berendezési tárgyakat. De az is szép feladat, ha magát az épületet lehet megmenteni a pusztulástól azzal, hogy új funkciót adunk neki.
Lakberendezőként néhány éve lehetőséget kaptam egy loft mintalakás megtervezésére és kialakítására a budapesti Gizella Malom átépítése során. Nem volt könnyű dolgom, mivel csak pár hetet kaptam a tervezésre és a kivitelezésre. De a feladat szokatlansága szárnyakat adott, rengeteg energiával, lelkesedéssel és túlórával sikerült határidőre elkészülnöm.
A szokatlan terek, térkapcsolatok, az idő nyomait magukon viselő falak, gerendák, oszlopok, az épület ipari múltja szinte fülembe súgták a lehetséges megoldásokat, vezették a kezemet, amikor terveztem. A kivitelezést irányítani és felügyelni sem volt egyszerű a szűkös határidő miatt. De csodás feladat volt és nagyszerű munka! Kicsit sajnáltam is, amikor végeztünk.
Néha megnézem az akkor készült képeket és jó érzés járja át a szívemet, talán a büszkeség. Kicsit olyan, mint mikor az ember a gyerekére gondol szeretettel és büszkeséggel.

(A hivatalos képeket megnézhetitek itt: Mill Lofts )


Here is some photos of my favourite interior design work. My excercise was making a showroom for people who wanted buy a flat in Gizella Mill apartment-house in Budapest. The long-standing building with its special spaces, old materials, industrial details helped me, they gave a device. It was a hard work but the best one, too.

(You can see the official photos here: Mill Lofts )

5 megjegyzés:

  1. Elhiszem, hogy büszke vagy rá! :)
    Néhány napig nem volt módom netezni, végignézem majd mit hagytam ki, NAGYON szeretem a fotóidat! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Szera és Krisztina!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép!!! :) Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Superhappyjohi, örülök, hogy tetszik:)

    VálaszTörlés