2009. december 8., kedd

Karácsonyi ajándék

Christmas giveaway



Készülnek a hópihék, rengeteget horgoltam belőlük ajándékba is, magamnak is... és Nektek is! Ha szeretnétek 3 ilyen horgolt hópelyhet karácsonyra, írjatok megjegyzést ide. December 14-én este 7-kor a gyerekek kisorsolják a nyertest a kommentelők közül, akinek postán küldöm el a nyereményét. Remélem, nem maradnak a nyakamon a hópihék...

I have made a lot of crocheted snowflakes to decorate my house for christmas... and to present you too! When you would like to have 3 of these snowflakes please leave a comment to this post. The giveaway closes on December 14 at 19 o'clock. Good luck!

30 megjegyzés:

  1. Hmmm. Asszem nem ment el az üzenetem...Ha mégis, akkor töröld ki valamelyiket légyszi.Azt kérdeztem, hogy pénzre nem váltanád e a hópelyheket? Mert én örülnék pár darabnak.

    VálaszTörlés
  2. Nem venném a lelkemre, ha ez a csodák nálad maradnának:))) Én nagyon örülnék nekik:)))

    Nehéz meghorgolni őket?

    VálaszTörlés
  3. éppen vágyakozva gondoltam arra mennyire szeretnék ilyen hópihét készíteni.mivel azonban a horgolási sikereim hogyis mondjam kissé korlátozottak nagyon örülök a játéknak!

    VálaszTörlés
  4. Ha rajtam múlik nem marad a nyakadon!!! :)
    Még nem álltam neki a horgolásnak, hátha az enyém lesz... :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek a hópihék! Én nagyon szeetném őket az ablakomba...

    VálaszTörlés
  6. Már régóta csodálom őket, én biztos nem hagynám a nyakadon. :)

    VálaszTörlés
  7. sztem gazdára lelnek, de jó lenne ha nyernék-)szép estét,

    VálaszTörlés
  8. Én csak csodállak,hogy milyen csodásan horgolod ezeket a hópelyheket.nehéz? Megtanítasz majd?
    de addig szívesen nyernék tőled.:)
    Ha sok maradna a nyakadon ,én is vennék pénzért is.
    Gyönyörűek!!!!

    VálaszTörlés
  9. Én is nagyon örülnék nekik!
    Fanika

    VálaszTörlés
  10. èn is nagyon szeretnék hópihéket! :) Csodásak lettek!

    VálaszTörlés
  11. Szeretek nálad nézelődni, feltöltődni... mindig csodás képeket találok, mögötte megannyi kreativitást. A hópelyhek pedig szívesen jönnének a karácsonyfánkra:-)))))) Most próbálom idevarázsolni őket!

    VálaszTörlés
  12. Hát ebben biztos lehetsz, hogy a nyakadon nem maradnak :)
    Hát ha már nincs igazi hó... talán lesz szerencsém a tieddel egy kis karácsonyi hangulatot varázsolni a fánkra :) Újra próbálkozom, esélyt adok magamnak.. hátha most nyerek :)
    Csodálatosak a fotóid gratulálok , mindig elámulok, milyen jók, nagyon eltalálod a kompozició lényegét ( pl.kívánatosak az ételek, majd felfalnám őket :))))):) tanultál valahol ???

    VálaszTörlés
  13. Ó, de szépek! Naná, hogy sorba állok értük! :) Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  14. Több megjegyzés = több esély? :)
    No, de félre a tréfával. A hópihék engem is rabul ejtettek. Igazán kedves gesztus tőled, hogy ilyen lehetőséget adsz a kevésbé ügyesek számára. Bárki legyen is a szerencsés, a kis "hópihekupac" csodás éke lesz a karácsonyának.

    VálaszTörlés
  15. Szolgálati közlemény!

    KicsiKató, szerintem nem nehéz ilyen hópihéket készíteni. Csak pár hete kezdtem horgolni. A netről töltöttem le fotókat, azok alapján készültek ezek a hópelyhek is. Addig vacakolok velük, amíg nem hasonlítanak a képre :) A valódi horgolós leírásokat nem értem meg...

    Pepi, "megbeszélhetjük" e-mailben, ha gondolod...

    Mammka, majd teszek fel nagyfelbontású képeket a Flickr-re, az alapján biztosan el tudod készíteni a hópihéket. Nekem ez egyszerűbb lenne, mint leírást készíteni...

    Hunszil, nem tanultam fotózni, de nagyon szeretnék :) Csak ahhoz kellene egy "hét nyelven beszélő" fényképezőgép is... Szerintem csak annyi a "titok", hogy amit szeretek csinálni, azt jól csinálom. De gondolom, ezzel más is így van :)

    VálaszTörlés
  16. Várjuk, hogy hazataláljanak a hópihék. Reméljük, útjuk erre vezet...

    VálaszTörlés
  17. aKKO SZÜLETETT TEHETSÉG VAGY :))) gRAT !

    VálaszTörlés
  18. Meghogy a nyakadon marad ??? Csak nem gondolod, hogy nem teszunk meg mindent a hopelyheidert !? Gyonyoruek !!! En is szeretnek beloluk !

    VálaszTörlés
  19. Gyönyörűek ezek a hópelyhek!
    Beállok a sorba én is...
    Épp illene a karácsonyfánkra!;)

    VálaszTörlés
  20. Ó,nem gondoltam én leírásra,mert abból nem értek egy kukkot sem.:)
    Hanem ha 1x találkozunk jövő Karácsonyig,és lennél olyan drága megmutatni,talán meg tudnám csinálni.
    Fotó alapján horgolod?????Eszméletlen egy nő vagy!!:)

    VálaszTörlés
  21. ... aki nem tudja, tanítja... :)))
    Egyébként nem is rossz ötlet! Nagyon szívesen megmutatom, hogyan készülnek a hópihéim.

    VálaszTörlés
  22. Én is szseretnék egy pihét, hááát próba, szerencse. Szerinted úgyis könnyű, nekem pedig elképzelhetetlenül nehéznek tűnik az elkészítése :-)

    VálaszTörlés
  23. hello annás! firstly, thank you for your nice comment on my blog, and thank you for "joining" me :)
    magyar magyar?.. i do not understand much on this blog except of the beautiful pictures ;)
    are you an interior designer? (i saw your other blog)

    and the snowflakes are really wonderful.
    so hierwith i'm joining the list of people wishig to get one ;)

    love,
    ieva

    VálaszTörlés
  24. Hi Ieva,
    welcome on my blog!
    Yes, I'm magyar, magyar :))) I'm an interior designer but recently I'm interested in other things. I would like to learn photography and protection of monuments.
    You have an amazing blog! The mood of your photos remind me of my childhood...
    Best wishes!
    Annás

    VálaszTörlés
  25. Csatlakoznék.. én is nagyon szeretnék három horgolt, hófehér, gyönyörű hópelyhet. :)

    VálaszTörlés
  26. Nagyon szépek a hópihék! Örömmel fogadnám őket.

    VálaszTörlés
  27. Én is nagyon örülnék nekik!Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  28. Nemcsak a hópihék, de az egész honlap szuper. Szeretem az egyedi megoldásokat, és itt találtam bőven. tetszik, ahogyan a nézelődőket bevonjátok a munkába. Csak így tovább. Edit
    Ja, és a hópihék is jó helyen lesznek nálam!!!!!!!!!!!Szorítok nekik egy kis helyet.

    VálaszTörlés
  29. Kedves Edit! Köszönöm a kedves véleményt, örülök hogy találtál hasznos ötleteket itt a blogon. Hamarosan ismét lesz játék, újra lehet nyerni. Hogy mit, az maradjon egyenlőre titok :)

    VálaszTörlés
  30. Most találtam ide. Ilyen hópihéknek nagyom örülnék.

    VálaszTörlés