2011. március 25., péntek

Egyszerűen imádom!

I really love it!







A héten elhoztam Mimózától a bojtokkal kiegészített, mit kiegészített, megkoronázott sálamat és teljesen beleszerettem a végeredménybe! Kötve hiszem, hogy ez lesz az egyetlen bojtos sálam :)

Hamarosan a sál leírását is elkészítem, légyszi szóljatok, ha sokat késnék vele...


This is my new knitted scarf with tassels made by Mimóza. I think it isn't our last joint project :)

I'm working on the tutorial of the scarf, I hope I can post it in a little while...

12 megjegyzés:

  1. Egyszerűen nagyszerű a sál önmagában is, a bojtok viszont tényleg megkoronázzák. Gratula mindkettőtöknek! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Gabi :) Hamarosan úgyis megyek hozzátok, majd magammal viszem.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett!Ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
  4. Fogadd tőlem szeretettel:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a szép és jó szavakat mindkettőtöknek :)

    VálaszTörlés
  6. Mimózánál is megdicsértem, de most sem tudom szó nélkül hagyni, mert csodás!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm :) A sálat nagyon egyszerű elkészíteni, a bojt pedig tényleg egy remekmű :)

    VálaszTörlés
  8. Anna, én is imádom!!! Mesejó lett!!

    VálaszTörlés
  9. Very nice, I like it, great and amazing!
    Welcome to my blog: http://fullmoontheedgeofthesoul.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. Tündérlátta, majd megmutatom a sálat. Nagyon szeretem, ma is az volt rajtam :)

    Hi Nostromo, thank you for yor nice words :)

    VálaszTörlés
  11. Elkészült ennek a gyönyörű sálnak a leírása? Ha igen, hol keressem? Valamint megosztanád hogy milyen fonalból készült?

    VálaszTörlés
  12. Eryka, firkálva megvan, de vállalható és másoknak érthető formában még nincs készen. Amúgy jó, hogy szóltál, már meg is feledkeztem róla. Igyekszem vele, most már nem megy majd ki a fejemből. Még egy kis türelmet kérek...

    VálaszTörlés