2011. március 21., hétfő

Zöldike

Greenfinch








Végül elrepült...

Finally he flew away...

9 megjegyzés:

  1. Hát ez csodálatos!
    Húúú de cuki.
    Mondta Zsófi lányom.
    Péter

    VálaszTörlés
  2. Akkor sikerült!! Nem is kicsit!! Tudod mire értem:-)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szép. Remélem, nem volt semmi baja. Imádom őket.

    VálaszTörlés
  4. Ez a kis zöldike kergetőzött a párjával, amikor nekirepült az ablaknak. Sikerült még a macskák előtt "megkaparintanom", pedig gyorsak voltak, elhihetitek. Tényleg hihetetlen érzés a kezemben tartani egy ilyen apró és tökéletes lényt! El-elszunyókált, amíg simogattam a kis fejecskéjét. Szerencsére csak elszédült szegény, nem törött el semmije. Nagyon meg volt ijedve, és sajnos elég óvatlan voltam, mert a lakásban kirepült a kezemből. Ott össze-vissza repkedett, aztán megpihent a könyvespolc tetején. Aludt vagy negyed órát, aztán megint nagy röpködésbe kezdett. Nagyon féltem, hogy kárt tesz magában, de szerencsére hamar kirepült a sarkig tárt teraszajtón. Remélem, teljesen magához tért és megtalálta újra a párját.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű és nagyon kedves. Szerencséje volt, hogy te találtad meg.

    VálaszTörlés
  6. Amei seu blog.
    Belíssimas fotos!!!
    Beijinhos.
    Brasil ✿ܓܓ♫
    °º
    •*• ♫° ·.

    VálaszTörlés
  7. Köszi Jandó! Egész este erre a madárkára gondoltam, remélem, hogy tényleg nem lett semmi baja...

    Muito obrigado :)

    VálaszTörlés
  8. Megfogtak a képek nagyon:)

    Annám is nevelgetett egyszer pár napig egy félholt kis tengelicét - az apró kezeiben melengette, majd eljött érte az anyukája és huss, ketten együtt elrepültek... hatalmas élmény volt.

    VálaszTörlés
  9. Hihetetlen, hogy ezek az apró lények mekkora hatással tudnak ránk lenni. Tényleg boldog vagyok, hogy a kezemben foghattam ezt a kismadarat :)

    VálaszTörlés