2011. április 21., csütörtök

Ha jól emlékszem...

If I remember well...









... utoljára 17 évesen rajongtam a neonszínű holmikért. Még "szövegkiemelő-sárga" körömlakkom is volt, hogy teljes legyen az összhatás. Ez kamaszként megbocsátható, de komoly anyukaként, középkorú dolgozó nőként már lehet, hogy inkább viccesnek tűnik. Ezt a fonalat azonban egyszerűen nem lehetett kihagyni :)
Múlt hétvégén Karina mutatott egy pihe-puha vállkendőt, aminek kimondottan egyedi színösszeállítása volt. Mondanom sem kell, azonnal zakatolni kezdtek a kis fogaskerekek a fejemben, hogy én mit horgolnék ebből a félig bambusz, félig pamut fonalból. A megoldás tegnap jutott eszembe és már neki is álltam a munkának. Most olyan lelkes vagyok (és tavaszi szünet is van, úgyhogy napközben is kézimunkázhatok), hogy remélem, nem hagyom abba a horgolást félúton és hamarosan készen leszek ezzel a vidám holmival.

Minden jót nektek!


... I liked these bright colours when I was 17. But in this age it can be forgiven. Now I'm a working woman with 2 children and I think it's a bit funny wearing clothes in markerpen-colours. But this yarn is sooo incredible soft and funny :)
Last weekend I saw Karina's shawl made from this yarn and I was totally fascinated. And now I'm working on my new, crocheted, and very very colourful poncho.

Have a nice day!

13 megjegyzés:

  1. Ez a kendő olyan puhának tűnik!

    Nem kiabálóan "neon".

    Szép.



    Minden szépet és jót Nektek is!

    VálaszTörlés
  2. Hmmm...neonszínű körömlakk, minden ujjon más, hmmm... Hanyas vagy? Akkor félszavakból is értjük egymást...
    No de, viccet félretéve, nekem tetszik, nem olyan durva ez!

    VálaszTörlés
  3. Szépen horgolható színátmenetes fonal?!
    Nagyon jó színei vannak! Én mostanában nagyon igénylem, hogy valami élénk legyen rajtam. Csak kevés, de legyen.

    VálaszTörlés
  4. Neked is jó kézimunkázást.
    Nálam tornyosulnak a fonalak - kötni tudok, a horgolást próbálgatom, de időm kevés, estére fáradt vagyok és egyre gyengébb a kezem.
    Lilinek elképzeltem a fonaladat, jól állna neki!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy ti sem találtátok olyan iszonyatosan rikítónak ezt a fonalat :)

    VálaszTörlés
  6. egyáltalán nem rikító! szép harmonikus finom színek, már most látszik, hogy valami gyönyörűség lesz belőle :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi :) Amikor horgolom, elképzelem, ahogy a tengerparti hűvös estében sétálgatok és kicsit sem fázom, mert ez a tiritarka holmi melenget... Nagyon szeretek álmodozni horgolás közben :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon menők a színei Anna, nem csodálom, hogy beleszerettél! :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi :) Sejtettem ám, hogy neked tetszeni fog. A fonalat meglátva a Mimóza-bojtok jutottak eszembe, közvetlenül a kamaszkori világítós sárga körömlakkom után :)

    VálaszTörlés
  10. Hohó! Hát megihletett, de jó!! Nagyon szép lesz, alig várom a végeredményt. Én is mutatom majd az enyémet, tegnap végre lefényképeztem :)
    Boltban vetted a fonalat, vagy rendelted?

    VálaszTörlés
  11. Szépen alakul a poncsóm, nagyon haladós ez a fonal és egyszerű, szellős mintát is választottam, hogy hamar készen legyen.
    Az Allee-ban, a Meseboltban lehet kapni, van mindegyik árnyaltban. Azt meg sem néztem, hogy van-e egyszínű...
    És tessék feltenni a blogodra a kendődet, olyan szép lett, hogy megérdemli. És a készítője is a dicséreteket :)

    VálaszTörlés
  12. Találtam ma egy tökközönséges rövidáruboltban ilyen fonalat, vettem is kipróbálásilag.

    Asszem nem eleget.....


    Oooolyan sokféle színvariáció volt!

    VálaszTörlés
  13. Igen, én is kinéztem már több másik árnyalatot is. Ez olyan igazi kedves fonal :)

    VálaszTörlés