2011. november 29., kedd

Ujjatlan csipkekesztyű

Fingerless lacemittens









































A múlt héten horgoltam a lányomnak egy pár ujjatlan csipkekesztyűt, mert már régóta rágta a fülemet, hogy enélkül egyszerűen nem tud meglenni. Lila fonalat választottam a kesztyűjéhez, egy délután alatt meg is voltam a horgolással. A suliban is nagy sikere volt, el tudom képzelni, ahogy fürdött a dicsőségben :)

Én nemigen vágytam ujjatlan kesztyűre, mert ugye nem az ember tenyere fázik, hanem az ujja vége, ha hideg van. De azért csak felpróbáltam Anna kesztyűjét. És valamiért annyira jó volt hordani, hogy hirtelen felindulásból magamnak is elkövettem egyet :)

Barkáék szuperpuha, szupermeleg fonalát választottam hozzá, a Dívát, amivel még sohasem dolgoztam. Az Athéhé árnyalatból hoztam haza egy gombóccal, ez tetszett a legjobban (és ilyen színű a táskám is :) ). Egy délután el is készültem a kesztyűkkel, mert a minta haladós: a Möbius-stóla mintáját használtam. Az egy gombóc fonalból még maradt is jócskán, úgyhogy valamit még horgolok majd belőle.

Az ujjatlan csipkekesztyű jó ajándékötlet is lehet így karácsony előtt pár héttel, mert gyors, olcsó és nagyon látványos :) A kesztyű készítésének részletes leírását megtaláljátok a Barka horgolósulijában.

Jó horgolást!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a kesztyűd, és csak megerősíteni tudom, amit írsz: ujjatlan kesztyűt hordani nagyon jó dolog. :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm, biztosan készítek én is magamnak egy hasonlót, annyira tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Pont passzol a poncsómhoz:-)) És milyen jól fognak mutatni!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is meghoztad a kedvem, köszi, Annás! :-)

    VálaszTörlés
  5. Hú,szép lett ...majdnem pont ilyet készítettem a nagy lányomnak csak más fonalat használtam és a minta kicsit más, egy erp-val több.
    Magamnak mély rózsaszínben és nagyon praktikus viselet kisgyerekek mellett.
    Kb . egy hónapja tettem fel , kukkants be ,ha ráérsz!

    VálaszTörlés
  6. Aarkus, hajrá :)

    Judit Eszter, este több időm lesz, feltétlenül megnézem! Kíváncsivá tettél :)

    VálaszTörlés
  7. Jajj, de nagyon szép! Már megint elültetted a bogarat a fülembe! Már alig várom az ünnepeket, hogy kicsit kipróbálhassak ezt-azt! Ez biztos köztük lesz! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép !!Biztosan ki fogom próbálni , köszi !!

    VálaszTörlés