2011. november 22., kedd

Világító csillagok

Glowy stars







































Vasárnap ránéztem a naptárra, és a szívemhez kaptam: mindjárt itt a december! A szokásos dekorációnak annyi, idén elfelejthetjük a csillogó üvegdíszeket, a szépen megkomponált asztali csendéletet, az ide-oda gondosan feltekert fényfüzéreket, ugyanis kicsiny krampuszkáink egészen biztosan nem várnának vízkeresztig a karácsonyi dekoráció lebontásával... Szóval ideje kigondolni és elkészíteni a macskaálló díszítést.

Először ezek a csillagok készültek fluoreszkáló vasalható gyöngyből, a gyerekszobák ablakába lógatunk majd belőlük egy halommal. Remélem, kapnak annyi fényt napközben, hogy éjjel világítsanak egy kicsit. Ha pedig ez nem válik be, a mennyezeti lámpákra tesszük át őket.
(A világító Hama gyöngyöket a Müllerben vettem 625 Ft-ért, 1000 db van egy csomagban, ennyi elég lesz még jó pár csillagra...)

Próbáljátok ki ti is :)


It's nearly December and the decoration-time is coming :) Our little cat-devils are waiting this period of the year because bringing our house to ruin is their hobby... So I decided to use non-fragile christmas ornaments this year.


First I made some stars from "Hama glow in the dark beads". The beads can fixed with iron and they will hang in the windows of my children's rooms.


If you have a little time, try this idea out :) 

6 megjegyzés:

  1. És a világító fonalból is megvannak a csillagok?? Nem emlékszem, hogy mutattad volna.

    VálaszTörlés
  2. Ááá dehogy :( Az ötletkupacaim mélyén hevernek valahol... Egyszerűen nincs időm a töredékét sem megvalósítani annak, amit kigondoltam, elterveztem...

    VálaszTörlés
  3. mikor megláttam a csillagaid, egyből nekem is szükségem lett ilyenekre :) Elmentem a Müllerbe (Győrben), de nem volt ilyen :( csak azok a nagyon pici tégelyes kása gyöngyök.. Te hol vetted őket?

    VálaszTörlés
  4. Evicke, Pesten vettem. A Blahánál van egy kétszintes Müller, ott a játékok között van. Ezek olyan gyöngyök, amiket sablonon különféle alakban lehet kirakni, aztán selyempapírt kell rá tenni és kivasalni, így összeolvadnak. A kreatív játékok között keresd :)

    VálaszTörlés
  5. Ahaa, bekukkantottam a játékokhoz is, de annyira nem néztem ott körül. Így még jobban tetszik hogy vasalhatós! Na akkor elmegyek hétfőn még egyszer, aztán ha így sem lesz, akkor barátnőmet megkérem, ő Pesten van :) Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi a vasalhatós gyöngyös ötletet!

    VálaszTörlés