2012. március 3., szombat

Tavasz van!!!

It's spring!!!








































Az egész napot a kertben töltöttük. Délelőtt az elszáradt ágakat vágtam le, és gyűjtöttem össze, próbáltam kicsit rendet tenni az ágyásokban. Miközben bográcsban főtt a halászlé, a gyerekek a teraszon kártyáztak, aztán a kertben ebédeltünk kedvenc szomszédainkkal. Amíg melengetett a nap, kint kötögettem, a cicák pedig csak süttették a bundájukat a napon. Tavasz van, legalábbis ma tényleg igazi tavasz volt :)

6 megjegyzés:

  1. VÉGRE!
    Én ugyan szeretem a telet is - főleg ha hó is van -,de már nagyon vártam a napot. Süttettem is az arcomat kb. 15 percig. Igaz a buszmegállóban, de az is finom volt. A mi házunk előtt is van krókusz, és éppen ma néztem, hogy már elő bújtak, és ez azt jelenti JÖN.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tél is gyönyörű, de nekem ennyi elég volt belőle. Én már a nyarat várom, a napsütést, meleget, rózsákat, vízpartot...

      Törlés
  2. Tényleg csodásan sütött a nap és isteni volt a halászlé, köszönjük a kedves invitálást!
    :-)))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. itt a mi időnk, meg a macskáké :) olyan édesek, ahogy ott napoznak!

    VálaszTörlés
  4. Most újra hideg van, de nagyon várom már az igazi tavaszt... a macskákkal együtt :)

    VálaszTörlés