2012. április 6., péntek

Van az úgy...

My shawl on Ravelry main patternpage :)
































... hogy az ember ki nem mondott, kisebb-nagyobb vágyai teljesülnek. Olyasmik is, amiknek nem sok esélyt adott, csak jó ábrándozni róluk, hátha mégis... egyszer... talán...
Most valami ilyesmi történt velem. 3 éve regisztráltam a Ravelry-n, időnként felteszek néhány képet az elkészült kézimunkáimról. Nem vagyok túl aktív résztvevő, mivel rettentő sok időt el lehet tölteni az oldalon mások szebbnél szebb, ötletes munkáit nézegetve, nekem pedig időből mostanában elég kevés jut. Szóval magamban arról álmodoztam, hátha egyszer egy munkám kikerül a Ravelry főoldalára, valamiért ez nekem nagyon sokat jelentett volna. És ma reggel mit láttam? A legújabb stólám ott van, tényleg ott van :))) Gyorsan el is mentettem a képet :) Tudom, hiúság ez a javából, és ettől nem is változik semmi, de talán ma egy kicsit szebbnek látom a szürke esőfelhőket is...

15 megjegyzés:

  1. Meg sem lepődtem Anna,mindig csodásak a dolgaid!Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok!!!!!Nem biztos,hogy hiúság, hanem a megérdemelt munka jutalma....

    VálaszTörlés
  3. Miért lenne hiúság, ha az ember örül a hozzáértő közösség elismerésének? Végül is ez minden fejlődés motorja, nem? Ráadásul így mi is büszkék lehetünk kicsit a sikeredre! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nem gondolom, hogy hiúság lenne. Mindannyian áhítozunk az elismerésre. Jól esik az az ember lányának. Így hát: gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nem hiúság!!! Büszke lehetsz vmire, ami jó. Vmi szépet és jót alkottál! Ezt értékelték. Hiszen azért csinálunk mindent, hogy másoknak örömet okozzunk nem? Ha csak magadnak akartál volna örömet okozni, akkor nem is írnád ezt a blogot sem....
    Büszke lehetsz magadra, amitől Te nem "elszállni" fogsz, hanem biztos vagyok benne, hogy további alkotásra fog inspirálni! Sok sikert hozzá!

    Áldott húsvéti ünnepet! :)

    VálaszTörlés
  6. De jóóóóóóóóóóóóó!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok! Ez igazán nagy szó, egy jóleső kis elismerés. Tedd csak el a fontos lelki fiókodba!:)

    VálaszTörlés
  8. ha hiúség,akkor a jobbik fajta, ami melenget és jólesik. büszkék vagyunk rád, Anna!
    :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a kedvességeteket :) Ma nagyon szép napom volt, részben azért, mert kikerült a stólám a főoldalra, részben pedig azért, mert velem örültetek :) Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Gratula ! :), nem csoda, hogy felkerült, nagyon szép a kendő, egyszerű és nagyszerű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szeretem az egyszerű dolgokat...

      Törlés
  11. Szívből gratulálok, ez nagyon nagy dolog!

    VálaszTörlés
  12. ...)))Tényleg valami ilyesmire vágyunk mindannyian!!!Gratulálok!!))))))))

    VálaszTörlés