2013. július 1., hétfő

A horgolás iskolája

Crochetbook







































Ma nem horgolást mutatok nektek. Vagyis mégiscsak azt. Egy csodás könyvet, amibe azonnal belevesztem, amint lapozgatni kezdtem. Üdítően friss már a könyv megjelenése is, a papír nyersesége, a fakó, mégis életvidám színek, a modern horgolt holmik; egyszerűen a könyv természetessége fogott meg. Aztán ahogy nézegettem a modelleket, egyre többnél álltam meg, és mormogtam magamban, hogy ilyet én is akarok...

Pedig ismertek már eléggé, tudjátok, hogy szinte soha nem készítem el egy az egyben azt, amit más már kitalált. Nem azért, mert az nem elég jó, hanem mert kell a kihívás, és szeretem egyénivé tenni a horgolást. De most olyan tervező munkáival ismerkedhettem meg, akinek egészen hasonló a látásmódja.
Úgyhogy valamikor a közeljövőben el kell készítenem a 73. oldalon lévő takarót, a 80. oldalon lévő kézmelegítőt, valószínűleg ezt a lányomnak is meg kell horgolnom. Teljesen odavagyok a 85. oldalon található nyakmelegítőért, a 88. oldalon lévő kendőért, és feltétlenül szükségem lesz néhány színes brossra a 96. oldalról. A 113. oldalon lévő nagyimintás takaró is nagy szerelem, bár az más színekben is tökéletes lenne, illetve csábító még a 120. oldalról a virágos nyaklánc, de ez is inkább Annácska stílusa. Végül, de nem utolsó sorban teljesen belezúgtam a 128. oldal terítőjébe...

Szóval A horgolás iskolája egy ilyen könyv, szeretem, szeretem, szeretem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése