2014. július 6., vasárnap

Tiszta...

Crocheted towel
















































... szerencse, hogy még a nyaralás előtt be tudtam szerezni Árnikától némi pamutfonalat, hogy aztán utazás közben, strandon, parkban és esténként a fogadóban kedvemre horgolhassak.
Már néhány hete motoszkált a fejemben ennek a kéztörlőnek a mintája, és amikor megláttam Árnika weboldalán ezt a fonalat, tudtam, hogy nem halogathatom tovább a horgolást.
Nyaralásra amúgy mindig egyszerű kézimunkát viszek magammal, olyat, amit nem nagyon kell számolgatni, méricskélni, próbálni, csak egyszerűen horgolni vagy kötni a sorokat egymás után.


























































































Ezzel a kis kéztörlővel el is készültem az utolsó estére, itthon kimostam, és holnap már használhatjuk is :)

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, stílusos, kívánatos darab lett.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klasszul néz ki!!!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Annás? Szeretném megkérdezni, hány deka fonal kellett hozzá és mekkora lett a kéztörlő végleges mérete. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Otthon lemérem majd, és készül a leírás is, bár elég lassan, de azért igyekszem...

      Törlés
    2. Megmértem és lemértem: 26 x 36 cm-es, a natúrszínből 70 g, a kékből pedig 10 g kellett, szóval összesen 80 g a kéztörlő.

      Törlés
  4. Jaj, milyen régóta készülök én is kéztörlőt horgolni!
    Ezért is szeretek ide jönni. Mert ha itt látom, muszáj előbb-utóbb nekiállnom...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is régóta készültem rá, de igazándiból Árnika fonala miatt horgoltam meg, nem bírtam magammal és ki kellett próbálnom.

      Törlés
  5. Beautiful, beautiful, beautiful!! ♥ Could you tell me the crochet pattern? Would be great, thanks!!
    Greetings & have a good week :D
    Nata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Nata :) I'm working on the pattern, and it will be free, so it worth to wait :)

      Törlés
  6. Kedves Annas,

    Gratulalok a csodaszep munkaidhoz - evek ota inspiralodom, neha csak a szined, fotoid nezegetese is eleg a feltoltodesre.
    Az Arnika webshopja ugy tunik mar nem mukodik, vagy elkoltozott :(
    Az ott publikalt mintakat megtalalom mashol? Pl ez a keztorlo nagyon tetszik. (A fonal tulajdonsagai is hasznos info lenne - az a link sem mukodik mar.)

    Nagyon koszonom, es meg sok sok boldog percet kivanok fonalakkal es nelkuluk.
    Ivett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Árnika webáruház tényleg bezárt, én is sajnálom nagyon :( A kéztörlő mintáját fel fogom tenni ide a blogba, hogy mindenkinek elérhető legyen :)

      Törlés