2014. november 16., vasárnap

Már teljesen jól van...

Zeusz
















































...Zeusz, aki a héten alaposan ránk ijesztett, mert kedd reggel nem tudott lábra állni, olyan lázas volt. Persze azonnal orvoshoz vittem, kapott is szurit, amitől jobban is lett. De még előttem van a kép, ahogy próbálom lábra állítani, de nem sikerül, azonnal összeesik :( Az orvos szerint valamit összeehetett, attól kapott bélfertőzést. A lényeg, hogy hétvégére teljesen rendbe is jött, ennek örömére tegnap meg is evett majdnem egy teljes gumikarkötőt. Neonrózsaszínűt. No comment...
És ha ez nem lenne elég, a számítógépünk is úgy gondolta, nem áll velünk szóba többé :( Ha egy üzlet beindul...
Ezek után nem csoda, hogy várom az új hetet, hátha jobban indul.

Közben ötletelek már karácsonyra, illetve elkezdtem listába szedni a félbemaradt dolgaimat (hát nem mondom, hogy rövid a lista). Eddig szép idő volt, nagyon nem volt télies hangulatom, ezért inkább csak lefirkáltam az ötleteimet, de a mai vacak, nyirkos idő végre meghozta a kedvemet az ötleteim megvalósításához. Úgyhogy hamarosan jövök a karácsonyi készülődés képeivel. A ráhangolódás kedvéért pedig meg is sütöttem az első adag mézeskalácsot :)

10 megjegyzés:

  1. Jaj, példát kellene vennem rólad, én még csak a gondolatig jutottam el, hogy el kellene kezdeni készülődni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A listaírás és ötletelés is csak gondolat, nem járok előbbre nálad :) A mézeskalács pedig igen gyorsan fogy, morzsája sem marad a hét végére...
      De tényleg el kell kezdenem lassan a karácsonyi készülődést, mert az utolsó hetekben csak a kapkodás lesz, azt meg nem annyira szeretem.

      Törlés
  2. Huh, de megijedtem! De akkor már jól van a kis fenegyerek!

    Érdekes, de most nekem is megjött az ünnepi hangulatom, ahogy nézegetem a képeket a Pinteresten, egy-egy online bolt ajánlatában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zeusz mindig kitalál valamit, hogy aggódjunk érte, tényleg egy vásott kismacska. Imádom, de azért elég fárasztó...
      Szerintem a vacak idő a legtöbb embernek kedvet csinál a karácsonyi fényekhez, a készülődéshez, nem vagy ezzel egyedül. Szerintem este nekilátok az adventi zsákocskák elkészítésének, úgyis sok kell belőlük, legalább készen is leszek időre.

      Törlés
  3. Ja, és örülök, hogy jobban van a kis ravaszképű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reggel olyan bújós volt (nem harapott, nem karmolt), hogy egészen megijedtem, nincs-e valami baja...

      Törlés
  4. Poor little Zeus. I hope he keeps feeling better. He is a cute one. I'd like to scratch him behind the ears and hear him purrrrrrrr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes, yes, he is so healthy, too healthy I think, he runs and jumps and scratches and makes a chaos in the house :) And he is purring, of course :)

      Törlés
  5. látszik a szeme csillogásából, hogy már jól van a kis csibész. nálunk is megkezdődött a karácsonyra hangolódás: sütök egy-egy tál adventi sütit, egy kis teával nagyszerű télesti csemege.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fura dolog ez a karácsonyra hangolódás, ha túl korán kezdjük, elvész a készülődés izgalma és szépsége, ha pedig túl későn kezdünk neki, csak kapkodunk és bosszankodunk, és a nagy rohanásban nem tudunk annyira figyelni arra, amire igazán fontos lenne: egymásra.

      Törlés