2015. március 1., vasárnap

Két éve már...

Work in progress: crocheted scarf















































... hogy ennek a mintának a rajzát lefirkantottam, de azóta sem próbáltam ki, hogy hogyan is néz ki meghorgolva. Most is mást kerestem a jegyzeteimben, de amint megláttam a rajzot, tudtam, hogy melyik fonalamat kell felhasználnom hozzá.
Neve még nincs a stólának, de a színébe már teljesen bele vagyok pistulva :)















































Lassan haladok vele, és úgy néz ki, március vége előtt nem is leszek kész, de sebaj.
Apropó, március, új hónap. Régebben elkezdett holmit nem sikerült befejeznem februárban (furdal is miatta a lelkiismeretem), viszont horgoltam egy tuti szöszös nyakmelegítőt (magamnak), aztán egy másikat más színekből (ajándékba), és elkészült egy babatakaró is (éppen szárad). Szóval nem lazsáltam, csak nem az előre eltervezett menetrend szerint haladtam. Szokás szerint...

6 megjegyzés:

  1. Ez meseszép, miféle Isten csudája ez a fonal?! A szépséges minta közkincs lesz vagy műhelytitok? (Megérteném az utóbbit is!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Tahiti, puha és vékony pamutfonal, és az már csak hab a tortán, hogy hosszan színátmenetes :) Már tavaly is horgoltam belőle kendőt, de sokkal élénkebb színekből. A leíráson még dolgozom, évek kérdése csupán, hogy elkészüljek vele...

      Törlés
  2. De érdekes a minta!!! Nagyon izgalmas!!
    No és a jó öreg fogadalmak, azért vannak, hogy aztán megnehezítsük velük az életünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, mozgalmas és végtelenül egyszerű :) Már a második gombolyagot horgolom bele a stólába, nagyon szeretem csinálni. A fogadalmak meg fogadalmak, én meg én vagyok. Ez van.

      Törlés
    2. Ma szembetalálkoztam Annácskával a facen. Mekkorát változott! Csodaszép! És a sapka gyönyörű!! Vállalsz bérkötést??

      Törlés
    3. Igen, nagyot nőtt a lány, én is csak kapkodom a fejem :) A sapkát Gabi tervezte és kötötte, én csak készítettem néhány képet a minta teszteléséhez. Nem, nem vállalok bérkötést, amilyen szétszórt vagyok, még a saját dolgaimmal sem tudok időben végezni...

      Törlés