2015. március 13., péntek

Legalább olyan...

So short remaining yarn... I had luck :)















































... izgalmas volt a pulcsi ujjának utolsó pár körét kötni, mintha egy krimit néztem volna, mivel nem lehetett tudni, elég lesz-e a fonal, hogy befejezzem ezt a régóta halogatott, de hirtelen határidőssé vált ruhadarabot. Szerencsére megúsztam az újragondolást, újratervezést, átfabrikálást, és még maradt 207 cm fonalam is :) Most mehetek eldolgozni a fonalvégeket, na ez aztán biztosan nem lesz ennyire izgalmas...

8 megjegyzés:

  1. I can't wait to see it! It looks beautiful, what little I can see.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Than you Pammy Sue :) I show the sweater in the next post.

      Törlés
  2. Ígéretes részletfotó, de a végjáték izgalmát ez esetben nem irigylem, jobb a nyugi! :-) Majd megmutatod "igaziban" is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erősen lestem a fonalat, és igencsak aggódtam, hogy elég lesz-e... De minden jó, ha a vége jó :)

      Törlés
  3. micsoda szerencse :) olyan jó lenne megnézni a teljes valójában, hiszen így, ez az apró részlet is nagyon ígéretes. szép a színe, nem csak a mintája! gondolom, ezt is te festetted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez bolti szín, bár hasonlót festettem már. És a múlt héten beszereztem egy pulcsira való festetlen fonalat, szóval már csak egy szabad hétvégére van szükségem, hogy megfessem. Azt hiszem, a tavaszi szünet lesz erre megfelelő alkalom...

      Törlés
  4. A végeredmény viszont nagyon ígéretesnek látszik ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár nem lett tökéletes a pulcsi, nekem azért mégiscsak tetszik :) És az a legjobb az egészben, hogy végre elkészült...

      Törlés