2015. május 16., szombat

Ideje írnom...

My sister's white stole
















































... arról, hogy áprilisban sikerült-e teljesítenem az év eleji fogadalmamat. Hát nem, sajnos. Régebben elkezdett holmit nem fejeztem be egyet sem, igaz, anyu kardigánjával viszont haladtam. És a tesómnak szánt stóla is elkészült időben. Tetszett neki, és ennek nagyon de nagyon örülök :) Az a helyzet, hogy nekem is tetszik a sejtmintás stóla Patakból meghorgolva, úgyhogy most várom az ihletet, melyik színből készítsem el magamnak...
Amúgy kezdem megszeretni ezt a Patak nevű fonalat, épp most lett kész belőle egy rendhagyó fazonú nagyimintás kendő. Ha jók lesznek a fények, holnap le is fotózom majd.

Most gyorsan ki kell találnom, mit kezdjek horgolni...

Szomorú híre az elmúlt időszaknak, hogy Zeuszt április 11 óta nem láttuk. Reggel kiment a kertbe rosszalkodni, és azóta sem jött haza :( Minden este és minden reggel hívom, hátha felbukkan a kis lüke... Sokan mondják, hogy vannak cicák, akik elcsavarognak egy időre, aztán visszatérnek, akár egy év múlva is. Bárcsak így lenne! Addig is abban bízom, hogy boldog, akárhol is van...

Jó dolog is történt velem, meglátogattam a tesómat Hollandiában. Még nem válogattam ki a fotókat, de igyekszem :)

Legyen szép hétvégétek!

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a stólád...nekem nagyon tetszene valamilyen színátmenetesben, amilyet a Ravelryn láttam.
    Zeusz miatt szomorú lettem most, remélem én is, hogy visszajön!
    A holland képeket megnézegetném veled!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Színátmenetesből is jól néz ki, nekem is nagyon tetszik Dóra fonalválasztása a stólához. Zeusz még mindig nem bukkant fel :( Pedig nagyon várom...

      Törlés
  2. Jó, hogy visszajöttél a bloggal együtt :)!
    Remélem, Zeusz visszatér, különleges kis macsek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nem jött :( Azért még reménykedem...

      Törlés
  3. Ennek a mintának minden jól áll, a fehér üdeség is, a színátmenet is, de egy drámai vörösben is el tudom képzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ötlet a vörös, ki fogom próbálni a piros Patakból, de piros csillogós szálat is fogok majd hozzá. Csak előbb még befejezem azt az 5-10 vackot, amit elkezdtem...

      Törlés
  4. Szia! Örülök, hogy "megvagy" nagyon hiányzott a blogod! Drukkolok Zeusznak! Sajnos ezügyben nincs jó tapasztalatom. :-( (Tizensok macska elsiratása után ezért a legutóbbi már nem kijárós. Bár először furcsa volt, de 5 éve zavartalanul működik a dolog.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A világ legboldogabb embere lennék, ha Zeusz hazajönne...

      Törlés