2015. szeptember 27., vasárnap

Csípősek a reggelek...

Simon's hat
















































... kezdenek fázni a fülek, az ízlések pedig változnak, ezért már nem megfelelő a tavalyi türkiz-narancs sapka, kell valami trendibb. Simon szigorú felügyelete mellett átnéztem a ravelry idevágó fejezetét, és ennél a sapinál le is állította a keresést, pont olyan, mint amilyet elképzelt magának a főnököm fiam. Az itthoni készletből kiválasztottunk 2 gombolyag Rial Filati Supremot, amit sajnos már nem gyártanak, de egy sapkára még pont elég lesz, sőt még egy nyaktekerenc is ki fog jönni a többi betárazott gombolyagból. A nagy szürkeséget Nina neonsárga fonalával oldom fel, ezzel csíkozom a sapkát.
















































A kötésben nagy segítségemre van Szöszi, aki akkor is folytatja a munkát, amikor én egy kicsit abbahagyom...

6 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a végeredményre :o)
    Úgy látom Szöszi "MEO-za" az eddigi munkát :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsőre túl hosszú lett a sapi, kicsit bontanom kellett, de most tökéletes :) Legalábbis Simon azt mondta, pont ilyet szeretett volna. Kaptam a sapkáért cserébe 3 gumimacit :)
      Szöszi végig figyelemmel kísérte a munkát, szerintem lassan már tisztában van a kötés alapjaival...

      Törlés
  2. az én macskáimnak is nagyon tetszene ez a sapka :) hogy ez a Szöszi milyen tünemény!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt meghiszem, a macskák igen érdeklődő lények :) Szöszi nagyon édes, el sem tudom mondani, mennyire. Most is idegömbölyödött mellém...

      Törlés
  3. Imádom a Szöszidet! :o)
    Ezzel a neon sárgával abszolút trendi lesz a sapi és tudod kötni sötétben is! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szöszi imádja, ha imádják :) A sapi kész, ma ment másodszor suliba, és nem volt ciki, ez már siker :) Hétvégén világosban is találkozom majd a fiammal, akkor megpróbálom lefotózni a szupersapiban...

      Törlés