2015. december 14., hétfő

Szösziről...

Szöszi :)

















































... tudok most csak képet mutatni, mert csak elkezdett dolgaim vannak. Készülnek az ajándékok, és még ha nem is akarom, újabb ötleteim támadnak munka közben :)
Szöszi gyönyörű, egyre bolyhosabb, és egyre több viccesen kiálló kis szőrpamacs van a bundájában itt-ott, lehet hogy nem csak a színét változtatja, hanem a szőrszálai hosszát is???
Az alig tenyérnyi kis jószágból kezd felnőtt macska lenni, bár azt nem mondhatnám, hogy komolyodik is, pont olyan lüke, mint eddig mindig...

Our little cat isn't so little now, but she is sooo funny and lovely :) Her fur is changing its colour, it's getting darker and darker, and you can see here and there longer hairs in Szöszi's fur. Maybe she will be a long hair cat???

4 megjegyzés:

  1. Ismerős érzés, amikor újabb ötletek jönnek munka közben..:o)))
    Szöszi pedig valóban egyre szebb! Igazi komoly macsesz! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy füzetem a kanapé mellett, ha jön egy kósza ötlet, gyorsan lefirkálom, így nem kallódik el. Van egy tonnányi fecnim is és egy nagy kupac füzetem, mert már 2008 óta feljegyzem, ha valami az eszembe jut...

      Törlés
  2. Csodálatos színei vannak ennek a Szöszinek és elsőre észrevettem, hogy mintha bolyhosabb lenne! Biztos télire bundázkodik, ahogy a mi Mamuszunk is. Majd mutizom én is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy a télre készül, bár most még szobacica... Mamuszra kíváncsi vagyok, biztos végtelenül puha :)

      Törlés